Заказать онлайн:
-
-
-
-
-
Инвентаризация
Инвентаризация на предприятии независимости от формы собственности проводиться с целью обеспечения достоверности данных бухгалтерского учета и финансовой отчетности предприятия. Во время инвентаризации актов и обязательств проверяются и документально подтверждаются их наличие, состояние, соответствие критериям признания и оценка.
Проведення інвентаризації забезпечується власником (власниками) або уповноваженим органом (посадовою особою), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів , який створює необхідні умови для її проведення, визначає об’єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов’язковим.
Проведення інвентаризації є обов’язковим:
- перед складанням річної фінансової звітності;
- у разі передачі майна державного підприємства або бюджетної установи в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства, передачі державного підприємства (його структурних підрозділів) або бюджетної установи до сфери управління іншого органу управління (на дату передачі), крім передачі в межах одного органу управління;
- у разі зміни матеріально відповідальних осіб;
- у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
- за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації.
- у разі техногенних аварій, пожежі чи стихійного лиха (на день після закінчення явищ) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
- у разі припинення підприємства;
- у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу);
- в інших випадках, передбачених законодавством.
Обов’язкових форм документів для проведенн інвентаризації не існує. Типові форми для інвентаризації затверджені тільки для бюджетних установ. В той же час, суб’єкт господарювання будь-якої форми власності може ними скористатися.
Нижче наводимо форми для інвентаризації для бюджетних установ, затверджені Наказом Мінфіну №572:
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_________________________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
необоротних активів
(основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції)
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»________________20____ р. №_______ виконано зняття фактичних залишків основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій (необхідне підкреслити), які обліковуються на субрахунку(ах) ___________________________________ та зберігаються _________________________________________________________
(номер та назва) (місцезнаходження2)
- станом на «___»__________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на необоротні активи здано в бухгалтерську службу і всі необоротні активи, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа:
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище)
|
Інвентаризація: розпочата «___»_________________20____ р.,
закінчена «___»_________________20____ р.
_______________________________________
1 Для оформлення інвентаризації об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів застосовується типова форма № НА-4 «Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22 листопада 2004 року № 732, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2004 року за № 1580/10179
2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Найменування, стисла характеристика та призначення об’єкта |
Рік випуску (будівництва) чи дата придбання (введення в експлуатацію) та виготовлювач |
Номер |
Один. вимір. |
Фактична наявність |
Відмітка про вибуття |
За даними бухгалтерського обліку3 |
Інші відомості |
||||||||
інвентарний/ номенклатурний |
заводський |
паспорта |
||||||||||||||
кількість |
первісна (переоцінена)вартість |
кількість |
первісна (переоцінена) вартість |
сума зносу (накопиченої амортизації) |
балансова вартість |
строк корисного використання |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично)_______________________________________________________________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________________________________________
(прописом)
Голова комісії _____________________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: ______________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________ ___________________________ _________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_____________________________________________ ___________________________ ________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пронумеровані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа:
«___»_____________________20____ р. ______________________________ ________________________________ _____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: ______________________ _________________________ ______________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані перевірив:
«___»_____________________20____ р. ____________________________ ____________________________________ __________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
______________________________________
3 Графи 11-15 заповнюються бухгалтерською службою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
___________________________________________ ____
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
запасів
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»________________20____ р. №_______ виконано зняття фактичних залишків запасів, які обліковуються на субрахунку(ах) ______________________________ та зберігаються _____________________________________________________________
(номер та назва) (місцезнаходження1)
- станом на «___»__________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа:
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище)
|
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»_________________20____ р.
__________________________________
1 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Рахунок, субрахунок |
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку2 |
Інші відомості |
||||||||||
найменування, вид, сорт, група |
номенклатурний номер (за наявності) |
кількість |
вартість |
сума |
кількість |
вартість |
сума |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Разом |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) ________________________________________________________________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________________________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________________________________________
(прописом)
Голова комісії_________________________________ ____________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії:_________________________________ ____________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
__________________________________________________ ______________________________ _____________________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа:
«___»_____________________20____ р. ______________________________ ________________________________ _____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс _________________________ _____________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані перевірив:
«___»__________________20____ р._______________________________ _______________________ ___________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
________________
2 Графи 9–11 заповнюються бухгалтерською службою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_______________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»____________20____ р. №____ проведено зняття фактичних залишків матеріальних цінностей, які знаходяться на відповідальному зберіганні станом на «___»________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа: |
|
|
|
|
|
|
(посада) |
|
(підпис) |
|
(ініціали, прізвище) |
Інвентаризація: розпочата «___»____________20____ р.,
закінчена «___»____________20____ р.
При інвентаризації встановлено таке:
№ з/п |
Матеріальні цінності на відповідальному зберіганні |
Позабалансовий рахунок |
Інвентарний/ номенклатурний номер (за наявності) |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
Дата приймання цінностей на зберігання |
Місце зберігання2 |
|||
найменування постачальника |
ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта) |
кількість |
вартість |
кількість |
вартість |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) _______________________________
(прописом)
в) вартість фактична _________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ____________
(прописом)
ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку ____________________________
(прописом)
Голова комісії _________________ _____________________ _____________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії: _____________________ ______________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_________________ ___________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перелічено комісією в натурі за моєї присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: «__»_______20___р. ____________ ________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: __________ ______________ _______________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в даному описі дані та підрахунки перевірив:
_____________________ ______________ _______________ «___»____________20____ р.
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
___________________________
1 Графи 9–10 заповнюються бухгалтерською службою.
2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
_________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № ____
про результати інвентаризації грошових коштів1
«____»________________ 20___р.
(дата складання)
На підставі розпорядчого документа від «___»_________20___ р. №_______ проведено інвентаризацію грошових коштів, які обліковуються на субрахунку(ах) ______________________________________________ станом на
(номер та назва)
«___»______________20___ р.
Під час інвентаризації встановлено такий обсяг грошових коштів:
№ з/п |
Субрахунок |
Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок |
Номер рахунку |
Код або назва валюти |
Фактична наявність, згідно з випискою(ами) |
За даними бухгалтерського обліку2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
…. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
Разом за актом:
а) кількість порядкових номерів: _____________________________________________________
(прописом)
б) загальна сума (фактично) згідно з випискою(ами): ____________________________________
(прописом)
в) загальна сума за даними бухгалтерського обліку: ___________________________________
(прописом)
Голова комісії
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії:
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
____________________ _______________________ _______________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
№ з/п |
Субрахунок |
Найменування органу Казначейства, банку, у якому відкрито рахунок |
Номер рахунку |
Код або назва валюти |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
….. |
|
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:
_________________________________ _________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив:
_______________________________ _________________________ ____________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
«___»_______________20____ р.
Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: _______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
________________________________________ ______________________________________________
(підпис ) (ініціали, прізвище)
«___»_______________20____ р.
____________________
1 Для інвентаризації наявності готівки застосовується Акт про результати інвентаризації наявних коштів, форма якого наведена у додатку 7 до Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320;
2 Графа 3 заповнюється бухгалтерською службою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
17.06.2015 № 572
______________________________________________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ |
|
|
|
|
|
|
|
|
АКТ № __________
інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності
«____»________________ 20___р.
- (дата складання)
- На підставі розпорядчого документа від «___»_______________20____ р. №____ проведено інвентаризацію грошових документів, бланків суворої звітності станом на «___»________________20____ р.
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на грошові документи, бланки суворої звітності здано в бухгалтерську службу і всі грошові документи, бланки суворої звітності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.
Матеріально відповідальна особа: _________________________ ____________________________ _________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Інвентаризація: розпочата «___»________________20____ р.,
закінчена «___»________________20____ р.
При інвентаризації грошових документів, бланків документів суворої звітності встановлено таке:
№ з/п |
Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності |
Фактична наявність |
За даними бухгалтерського обліку1 |
||||
номер і серія |
номінальна вартість |
кількість |
номер і серія |
номінальна вартість |
кількість |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
...... |
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
Х |
|
|
Х |
|
|
Разом за актом: а) кількість порядкових номерів _____________________________________________________________________________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць (фактично) _____________________________________________________________________________________
(прописом)
в) загальна сума номінальної вартості (фактично) ______________________________________________________________________________
(прописом)
г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку __________________________________________________________________
(прописом)
ґ) загальна сума номінальної вартості за даними бухгалтерського обліку ___________________________________________________________
(прописом)
Усі цінності, пойменовані в цьому Акті з №______ до №_______, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перераховані в акті, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа: ________________________________________ ______________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
Голова комісії ___________________________ __________________________________ _____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
/
Члени комісії: ___________________________ __________________________________ _____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
___________________________ __________________________________ ____________________________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Результати інвентаризації:
№ з/п |
Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності |
Лишки |
Нестачі |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
...... |
|
|
|
...... |
|
|
|
Разом |
|
|
Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: ____________________________ _________________________ ____________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив: __________________________ _________________________ ____________________________
«___»_______________20____ р. (посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: __________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Матеріально відповідальна особа: _______________________________________ ___________________________________________________________
«___»_______________20____ р. (підпис ) (ініціали, прізвище)
___________________________________________________________________________________________
1 Графи 7-9 заповнюються бухгалтерською службою.
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства фінансів України 17.06.2015 № 572
______________________________________________________ (установа)
ЗАТВЕРДЖУЮ ________________________________ (керівник установи або уповноважена особа)
________________________________________________________ (підпис, ініціали, прізвище)
«_____»____________________________ 20____ р. ПРОТОКОЛ інвентаризаційної комісії «___»__________________20____ р., ____________________________________________________ (дата складання) (місце складання)
На підставі розпорядчого документа від «____»________________20____р. №____ інвентаризація проводилася станом на (дата) «____»___________________20___року комісією у складі: (дата) Голова_________________________________________________________________________________________________________________ (прізвище, ініціали)
Члени комісії:___________________________________________________________________________________________________________ (прізвище, ініціали)
_______________________________________________________________________________________________________________________ За даними інвентаризації встановлено в наявності:
активи в дорозі – найменування активу ________________________________, загальна кількість одиниць __________ на суму ___________. Пропозиції щодо врегулювання виявлених розбіжностей між фактичною наявністю матеріальних активів та зобов’язань і даними бухгалтерського обліку, які наводяться у звіряльних відомостях та актах інвентаризації:
Рішення щодо заборгованості, за якою строк позовної давності минув: _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________ Рішення щодо готівки, грошових коштів, цінних паперів, грошових документів і бланків документів суворої звітності: __________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________ Голова комісії ________________________________________ _____________________________ ____________________________ (посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Члени комісії: ________________________________________ _____________________________ ____________________________ (посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________ (посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________ (посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
________________________________________ _____________________________ ____________________________ (посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
|
Обновлено: 04.02.2021
Автор: Prostopravo
Другие документы данной рубрики

Форма приходного кассового ордера утверждена Постановлением Правления Национального банка Украины от 29.12.2017 № 148 «Об утверждении Положения о ведении кассовых операций в национальной валюте в Украине».
Рубрика: Первичные документы

Здесь Вы можете скачать Типовую форма №3-2 Акта списания материалов:
Рубрика: Первичные документы

Типовая форма ввода в эксплуатацию основных средств утверждена Приказом Министерства финансов Украины от 13.09.2016 г. №818.
Рубрика: Первичные документы

Платёжное поручение — это распоряжение владельца счёта (плательщика) обслуживающему его банку, оформленное расчётным документом, содержащее письменное поручение плательщика банку о перечислении (переводе) с его счета определенной суммы на счет получателя в том же или другом банке.
Рубрика: Первичные документы

Форма № П-6 "Расчетно-платежная ведомость работника"
Рубрика: Первичные документы

Товарная накладная – первичный бухгалтерский документ, оформляющий операции по отпуску и приему товарно-материальных ценностей.
Рубрика: Первичные документы

Инвойс (англ. invoice) — в международной коммерческой практике документ, предоставляемый продавцом покупателю и содержащий перечень товаров, их количество и цену, по которой они будут поставлены покупателю, формальные особенности товара (цвет, вес и т. д.), условия поставки и сведения об отправителе и получателе. Выписка инвойса свидетельствует о том, что (кроме случаев, когда поставка осуществляется по предоплате) у покупателя появляется обязанность оплаты товара в соответствии с указанными условиями.
Рубрика: Первичные документы

Одним из документов, необходимых для решения кадровых вопросов на предприятии, является штатное расписание. Штатное расписание — это документ, устанавливающий для данного предприятия, учреждения, организации структуру, штаты и должностные оклады работников.
Рубрика: Первичные документы

Табель учета использования рабочего времени
Форма П-5 утверждена Приказом Госкомстата от 05.12.2008 N 489.
Рубрика: Первичные документы

Акт выполненных работ (образец)
Акт выполненных работ (предоставленных услуг) является первичным документом и в соответствии со статьей 9 Закона Украины «О бухгалтерском учете и финансовой отчетности в Украине» должен содержать следующие реквизиты:
Рубрика: Первичные документы

Регистры бухгалтерского учета малых предприятий
Методические рекомендации по применению регистров бухгалтерского учета малыми предприятиями утверждены Приказом Министерства финансов №720 от 15.06.2011 и предназначены для ведения регистров бухгалтерского учета субъектами малого предпринимательства - юридическими лицами, имеющими право ведения упрощенного учета доходов и расходов, в частности отвечающими критериям, определенным пунктом 154.6 статьи 154 раздела III Налогового кодекса Украины и не зарегистрированными плательщиками налога на добавленную стоимость.
Рубрика: Первичные документы

Платежное требование-поручение
Платежное требование-поручение в Украине - это комбинированный расчетный документ, который состоит из двух частей:
Рубрика: Первичные документы

Типовая форма Акта списания основных средств утвержден Приказом Министерства финансов от 13.09.2016 № 818.
Рубрика: Первичные документы

Формы первичной учетной документации, используемой в медико-социальных экспертных комиссиях утверждены Приказом Министерства здравоохранения от 30.07.2012 № 577.
Рубрика: Первичные документы

Справка о доходах является документом, который может подаваться в различные учреждения и с разной целью. Ниже приведена форма справки для представления в орган социальной защиты для получения социальной помощи (субсидии), но она может использоваться юридическими лицами и физическими лицами-предпринимателями и в других случаях.
Рубрика: Первичные документы

На основании приказа (распоряжения) о приеме на работу работник кадровой службы заполняет личную карточку работника (водителя, военнообязанного) (форма № П-2) и делает отметку о зачислении на работу в трудовой книжке. Типовая форма № П-2 «Личная карточка работника», утверждена приказом Госкомстата Украины № 489.
Рубрика: Первичные документы

Мемориальный ордер - это учётный документ, который указывает корреспонденцию счетов бухгалтерского учета, в которые должна быть записана операция.
Рубрика: Первичные документы

Расходная накладная - это первичный документ поставщика, подтверждающий факт передачи товарно-материальных ценностей от поставщика к покупателю.
Рубрика: Первичные документы

Приказ (распоряжение) о приеме на работу
При оформлении трудовых отношений следует придерживаться такого порядка приема на работу:
Рубрика: Первичные документы

Товарно-транспортная накладная
Товарно-транспортная накладная (ТТН) является основным документом на груз, который должен оформляться при осуществлении грузовых автоперевозок по Украине. Одновременно с этим товарно-транспортная накладная (ТТН) выступает первичным документом бухгалтерского учета. Предлагаем пример ТТН
Рубрика: Первичные документы

Отчет об использовании средств, выданных на командировку или под отчет (авансовый отчет)
Образец отчета об использовании средств, выданных на командировку или под отчет, подается по форме, установленной Министерством финансов до окончания пятого банковского дня, следующего за днем, в котором плательщик налога:
Рубрика: Первичные документы

Счет-фактура - это хозяйственный платежный документ, на основании которого проводятся денежные расчёты покупателя с продавцом товаров или исполнителя с заказчиком работ и услуг.
Рубрика: Первичные документы

Приказ (распоряжение) о предоставлении отпуска
В приказе о предоставлении отпуска указывают:
Рубрика: Первичные документы

На дату возникновения налоговых обязательств по уплате налога на добавленную стоимость (НДС) налогоплательщик обязан составить налоговую накладную в электронной форме с наложением квалифицированной электронной подписи уполномоченного плательщиком лица и зарегистрировать ее в Едином реестре налоговых накладных.
Рубрика: Первичные документы

Кассовая книга (образец заполнения)
Кассовая книга является обязательной на предприятии при условии проведения наличных операции. РРО не заменяет ведения кассовой книги. Не обязаны вести кассовую книгу физические лица предприниматели даже при условии проведения наличных операций.
Рубрика: Первичные документы

Бланк акта сверки взаиморасчетов
Акт сверки взаимных расчетов - это документ, подтверждающий наличие или отсутствие у субъекта предпринимательства задолженности. В зависимости от сальдо расчетов с контрагентом задолженность, отраженная в акте, может быть как дебиторской, так и кредиторской.
Рубрика: Первичные документы

Доверенность на получение товарно-материальных ценностей
В хозяйственной деятельности предприятия часто используют доверенность на получение товарно-материальных ценностей. Согласно Гражданскому Кодексу Украины доверенность является документом, подтверждающим полномочия лица, которому она выдана. Такие полномочия могут основываться на гражданско-правовом договоре, законе или акте юридического лица.
Рубрика: Первичные документы

Приказ (распоряжение) о прекращении трудового договора (контракта)
Типовая форма утверждена Приказом Госкомстата 05.12.2008 N 489
Рубрика: Первичные документы

Акт приема передачи материальных ценностей (образец)
Многие хозяйственные операции предполагают, что товарно-материальные ценности могут передаваться без передачи права собственности. Такие операции могут касаться процедур ремонта, модернизации, хранения, переработки давальческого сырья и т.д.
Рубрика: Первичные документы

Кредиты на карту
более 30 онлайн-сервисов!
Ставка - от 0.01%
Срок - до 180 дней
Сумма - до 20 000 грн.
Документы - паспорт и код

Hotline Finance
Зелена карта для виїзду за кордон
Ціна нижча, ніж при покупці страховки на кордоні
Без візитів до страхових агентів
Готова страховка з доставкою на email
Безпечне оформлення і оплата онлайн
Заказать онлайн:
-
-
-
-
-