Инвентаризация основных средств в Украине

Как правильно заполнить инвентаризация основных средств в украине: советы, пример, ответы на вопросы

Інвентаризація на підприємстві незалежно від форми власності проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов’язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка.

Проведення інвентаризації забезпечується власником (власниками) або уповноваженим органом (посадовою особою), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів , який створює необхідні умови для її проведення, визначає об’єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов’язковим.

Проведення інвентаризації є обов’язковим:

  • перед складанням річної фінансової звітності;
  • у разі передачі майна державного підприємства або бюджетної установи в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства, передачі державного підприємства (його структурних підрозділів) або бюджетної установи до сфери управління іншого органу управління (на дату передачі), крім передачі в межах одного органу управління;
  • у разі зміни матеріально відповідальних осіб;
  • у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
  • за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації.
  • у разі техногенних аварій, пожежі чи стихійного лиха (на день після закінчення явищ) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
  • у разі припинення підприємства;
  • у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу);
  • в інших випадках, передбачених законодавством.

Обов’язкових форм документів для проведенн інвентаризації не існує. Типові форми для інвентаризації затверджені тільки для бюджетних установ. В той же час, суб’єкт господарювання будь-якої форми власності може ними скористатися.

Нижче наводимо форми для інвентаризації для бюджетних установ, затверджені Наказом Мінфіну №572:

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

________________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС
необоротних активів

(основні засоби, нематеріальні активи1, інші необоротні матеріальні активи, капітальні інвестиції)

«____»_________ 20_р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»_______20____ р.  №____  виконано зняття фактичних залишків основних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних матеріальних активів, капітальних інвестицій (необхідне підкреслити), які обліковуються на субрахунку(ах) ______ та зберігаються ______

(номер та назва)

(місцезнаходження2)

станом на «___»____20____ р.

 

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на необоротні активи здано в бухгалтерську службу і всі необоротні активи, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа:

_______________________________

(посада) (підпис)(ініціали, прізвище)

Інвентаризація: розпочата «___»_____20____ р.,

закінчена «___»_______20____ р.

_________________________

Для оформлення інвентаризації об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів застосовується типова форма № НА-4 «Інвентаризаційний опис об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22 листопада 2004 року № 732, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 грудня 2004 року за № 1580/10179

2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.

 

При інвентаризації встановлено таке:



з/п
 
Найменування,
стисла характеристика та призначення
об’єкта
 
Рік випуску (будівництва)
чи дата придбання
(введення в експлуатацію) та виготовлювач
 
Номер інвентарний / номенклатурний  
Номер заводський  
Номер паспорта  
Один. вимір  
Фактична наявність (к-сть)  
Фактична наявність: первісна (переоцінена) вартість  
Відмітка про вибуття  

За даними

бух. обліку3

кількість
первісна (переоцінена) вартість
сума зносу (накопиченої амортизації)
балансова вартість
строк корисного використання

Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _________

(прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично)__________

(прописом)

в) вартість фактична  ____________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць  за даними бухгалтерського обліку

____________________

(прописом)

ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку ___________

(прописом)

Голова комісії ___________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Члени комісії: ___________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)                  
_______________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)
_______________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)                 
_______________________________           

Усі цінності, пронумеровані в цьому інвентаризаційному описі з №___ до  №_____, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа:

 «___»_____________________20____ р.

________________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: _____________

_______________________________
(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Вказані в цьому описі дані перевірив:

«___»______20____ р. 

________________________ 

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

______________________________

3 Графи 11-15 заповнюються бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

__________________________
(установа)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС запасів

«____»_________ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»______20____ р.  №___  виконано зняття фактичних залишків запасів, які обліковуються на субрахунку(ах) _____ та зберігаються ______

(номер та назва)

(місцезнаходження1)

станом на «___»_______20____р.

 

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа:

_____________________________

(посада) (підпис)(ініціали, прізвище)

Інвентаризація: розпочата «___»__________20____ р.,

закінчена «___»____________20____ р.

_____________________________

1 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.

При інвентаризації встановлено таке:

Разом за описом: а) кількість порядкових номерів ________

(прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично) ____________

(прописом)

в) вартість фактична  __________________________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць  за даними бухгалтерського обліку ______________________________________________

(прописом)

ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _________________

(прописом)

Голова комісії____________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Члени комісії:

_______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

_______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

_______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)
 

Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №__ до №__, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа:

«___»________20____ р.
________________________________
(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс

______________________________
(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Вказані в цьому описі дані перевірив:

«___»_______20____ р._____

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

________________

2  Графи 9–11 заповнюються бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_______________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання

«____»_______ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»_____20____ р. №____ проведено зняття фактичних залишків матеріальних цінностей, які знаходяться на відповідальному зберіганні станом на «___»______20___ р.

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на матеріальні цінності здано в бухгалтерську службу і всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа:

_______________________________

(посада) (підпис)(ініціали, прізвище)

 

Інвентаризація: розпочата «___»________20____ р.,

закінчена «___»_______20____ р.

При інвентаризації встановлено таке:

 

Разом за описом: а) кількість порядкових номерів __________

(прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично) ____________

(прописом)

в) вартість фактична _________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку ________

(прописом)

ґ) вартість за даними бухгалтерського обліку _____________

(прописом)

 

Голова комісії  _________________  

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Члени комісії: 

_____________________ 

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

_____________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з №_____ до №_____, перелічено комісією в натурі за моєї присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перелічені в описі, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа: «__»_______20___р. 

_______________________

(підпис) (ініціали, прізвище)

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс: __________ 

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

Вказані в даному описі дані та підрахунки перевірив:

_________ «___»______20____ р.

(посада) (підпис) (П.І.Б.)

___________________________

1 Графи 9–10  заповнюються бухгалтерською службою.

2 Склад (комора), його (її) фактичне місцезнаходження.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_______________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

АКТ № ____

про результати інвентаризації грошових коштів1

«____»______ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»_______20___ р.  №___  проведено інвентаризацію грошових коштів, які обліковуються на субрахунку(ах) _____________ станом на   

(номер та назва)

«___»________20___ р.

Під час інвентаризації встановлено такий обсяг грошових коштів:

Разом за актом:

а) кількість порядкових номерів:  __________________

(прописом)

б) загальна сума (фактично) згідно з випискою(ами): _______________
(прописом)

в)  загальна сума за даними бухгалтерського обліку:  ________________

(прописом)

Голова комісії

____________________ 

(посада) (підпис)  (ініціали, прізвище)

Члени комісії:

____________________ 

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

____________________ 

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

____________________

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Субра-хунок

Найм. органу Казнач., банку, у якому відкр. рах-ок

№ рах.

К*

Л*

Н*

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

 

 

К* - Код або назва валюти

Л* - Лишки

Н* - Нестачі

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:

_________________________________ 

________________________________
(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)            

Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив:

_____________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

«___»_______________20____ р.                                                                                                                                                                                                                        

Пояснення щодо причин лишків чи нестачі: ____________

_______________________________________

_______________________________________

(підпис )  (ініціали, прізвище)

 

«___»_______________20____ р.

____________________

1 Для інвентаризації наявності готівки застосовується Акт про результати інвентаризації наявних коштів, форма якого наведена у додатку 7 до Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 637, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 40/10320;

2 Графа 3 заповнюється бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_________________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

 

АКТ № __________

інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності

 «____»__________ 20___р.

(дата складання)

На підставі розпорядчого документа від «___»___________20____ р. №____ проведено інвентаризацію грошових документів, бланків суворої звітності станом на «___»_________20____ р.

 

Розписка

До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на грошові документи, бланки суворої звітності здано в бухгалтерську службу і всі грошові документи, бланки суворої звітності, що надійшли на мою відповідальність, оприбутковано, а ті, що вибули, списано.

Матеріально відповідальна особа: _________________________  

(посада)(підпис)

(ініціали, прізвище)

Інвентаризація:   розпочата «___»________________20____ р.,

закінчена «___»________________20____ р.

При інвентаризації грошових документів, бланків документів суворої звітності встановлено таке:

Найм. грош. док-ів, бланків док-ів суворої зв-сті

Фактична наявність

За даними бухгалтерського обліку1

і серія

номін.

в-сть

к-сть

і серія

номін.

в-сть

к-сть

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

      Х

 

 

Х

 

 

 

Разом за актом: а) кількість порядкових номерів _________________________

прописом)

б) загальна кількість одиниць (фактично)  ______________________________

(прописом)

в) загальна сума номінальної  вартості (фактично) ________________________

(прописом)

г) загальна кількість одиниць за даними бухгалтерського обліку _____________________________________________

(прописом)

ґ) загальна сума номінальної вартості за даними бухгалтерського обліку ____________________________________________

(прописом)

Усі цінності, пойменовані в цьому Акті з №______ до №_______, перевірено комісією в натурі в моїй присутності та внесено в опис. У зв’язку з цим претензій до інвентаризаційної комісії не маю. Цінності, перераховані в акті, знаходяться на моєму відповідальному зберіганні.

Матеріально відповідальна особа: ________________________

(підпис) (ініціали, прізвище)

«___»_______________20____ р. 

 

Голова комісії    ___________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Члени  комісії:  _________________________

______________________________________

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

 ___________________________   

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

___________________________   

(посада) (підпис) (ініціали, прізвище)

 

Результати  інвентаризації:

з/п

Найменування грошових документів, бланків документів суворої звітності

Лишки

Нестачі

1

2

3

4

1

 

 

 

......

 

 

 

......

 

 

 

Разом

 

 

Інформацію за даними бухгалтерського обліку вніс:

______________________________

(посада)(підпис) (ініціали, прізвище)

Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив:

_________________________

«___»_______________20____ р. 

(посада)(підпис)(ініціали, прізвище)

Пояснення щодо причин лишків чи нестачі:

__________________________________

Матеріально відповідальна особа:

_________________ 

«___»_______________20____ р. 

(підпис )(ініціали, прізвище)

_______________________________

1 Графи 7-9 заповнюються бухгалтерською службою.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

17.06.2015  № 572

_______________________

(установа)

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ

ЗАТВЕРДЖУЮ

________________________________

(керівник установи або уповноважена особа)

________________________________

(підпис, ініціали, прізвище)

 

«_____»______________    20____ р.

ПРОТОКОЛ

інвентаризаційної комісії

 «___»____20____ р., ______________

(дата складання)(місце складання)

На підставі розпорядч. док-та від «_»_20_р. №

інвентаризація  проводилася   станом на (дата)

«____»_____20___року комісією у складі:

(дата)

Голова____________________________

(прізвище, ініціали)

 

Члени комісії:_______________________

(прізвище, ініціали)

 

__________________________________

 

За даними інвент-ції встановл. в наявності:

балансова вартість необоротн. активів

 

загал. к-стю один. __,

на суму (грн) _______

Запасів

заг. к-стю один.__, на суму (грн)_

готівка у валюті: національній

іноземній

грошові кошти

у валюті: національній

                              іноземній

грошових документів

бланків документів суворої звітності

балансова вартість фінансових інвестицій

на суму (грн)_____,

на суму (грн)_____,

 

на суму (грн)____,

на суму (грн)______,

загал. кількістю один. ____,       

на суму (грн)  ____________,

на суму (грн)______,

дебіторської заборгованості

на загальну суму (грн) ___,

у т. ч., за якою минув строк позовної давності __,

кредиторської заборгованості

на загальну суму (грн)__,

у т. ч., за якою минув строк позовної давності __,

активи в дорозі – найменування активу __, заг. кількість одиниць __на суму __.

Пропозиції щодо врегулювання виявлених розбіжностей між фактичною наявністю матеріальних активів та зобов’язань і даними бухгалтерського обліку, які наводяться у звіряльних відомостях та актах інвентаризації:

№  з/п  
Найменування цінностей  
Матеріально відповідальна особа  
Результати згідно зі звіряльними відомостями: лишки (+), нестачі (-) к-сть
сума
Зарахування пересортиці лишки, зараховані у покриття нестач к-сть
сума
нестачі, покриті лишками к-сть
сума
Списання в межах норм природного убутку к-сть
сума
Списання понаднормових нестач і втрат к-сть
сума
Оприбутку-вання  остаточних лишків к-сть
сума
Остаточні нестачі к-сть
сума
Причина лишків, нестач  

Рішення щодо заборгованості, за якою строк позовної давності минув: __________

Рішення щодо готівки, грошових коштів, цінних паперів, грошових документів і бланків документів суворої звітності:

______________________________

______________________________

______________________________

Голова комісії   ___________________

(посада) (підпис)(прізвище, ініціали)

 

Члени комісії: _________________ 

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали)

_____________________________ 

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали)     

____________________________

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали)   

____________________________

(посада)(підпис)(прізвище, ініціали) 

Другие документы данной рубрики

Название
Приходный кассовый ордер в Украине

Приходный кассовый ордер в Украине

Предлагаем шаблон и пример заполнения приходно-кассового ордера

Рубрика: Первичные документы

Товарная накладная на товарно-материальные ценности

Товарная накладная на товарно-материальные ценности

Товарная накладная – первичный бухгалтерский документ, оформляющий операции по отпуску и приему товарно-материальных ценностей.

Рубрика: Первичные документы

Счёт-фактура: платежный документ

Счёт-фактура: платежный документ

Счет-фактура - это платежный документ, на основании которого проводятся денежные расчёты покупателя с продавцом товаров, исполнителя с заказчиком работ

Рубрика: Первичные документы

Регистры бухгалтерского учета малых предприятий

Регистры бухгалтерского учета малых предприятий

Предлагаем информацию о шаблонах регистров бухгалтерского учета малых предприятий

Рубрика: Первичные документы

Расчетно-платежная ведомость в Украине

Расчетно-платежная ведомость в Украине

Форма № П-6 "Расчетно-платежная ведомость работника"

Рубрика: Первичные документы

Приказ (распоряжение) о предоставлении отпуска

Приказ (распоряжение) о предоставлении отпуска

В приказе о предоставлении отпуска указывают:

Рубрика: Первичные документы

Справка МСЭК (медико-социальной экспертной комиссии)

Справка МСЭК (медико-социальной экспертной комиссии)

Предлагаем бланк, шаблон заполнения справки МСЭК об установлении инвалидности

Рубрика: Первичные документы

Отчет о средствах, выданных на командировку или под отчет

Отчет о средствах, выданных на командировку или под отчет

Образец отчета об использовании средств, выданных на командировку или под отчет, подается по специальной форме

Рубрика: Первичные документы

Штатное расписание предприятия в Украине

Штатное расписание предприятия в Украине

Одним из документов, необходимых для решения кадровых вопросов на предприятии, является штатное расписание

Рубрика: Первичные документы

Платежное поручение в Украине: заполнение

Платежное поручение в Украине: заполнение

Предлагаем шаблон и пример заполнения платежного поручения в Украине

Рубрика: Первичные документы

Справка о доходах в орган социальной защиты

Справка о доходах в орган социальной защиты

Ниже приведена форма справки для представления в орган социальной защиты для получения социальной помощи (субсидии)

Рубрика: Первичные документы

Акт приема передачи материальных ценностей

Акт приема передачи материальных ценностей

Предлагаем образец акта приема передачи материальных ценностей (товара, авто, оборудования, основных средств) от одного человека другому

Рубрика: Первичные документы

Платежное требование-поручение

Платежное требование-поручение

Платежное требование-поручение в Украине - это комбинированный расчетный документ, который состоит из двух частей:

Рубрика: Первичные документы

Бланк акта сверки взаиморасчетов

Бланк акта сверки взаиморасчетов

Акт сверки взаимных расчетов - это документ, подтверждающий наличие или отсутствие у субъекта предпринимательства задолженности

Рубрика: Первичные документы

Приказ (распоряжение) о приеме на работу

Приказ (распоряжение) о приеме на работу

При оформлении трудовых отношений следует придерживаться такого порядка приема на работу:

Рубрика: Первичные документы

Табель учета использования рабочего времени

Табель учета использования рабочего времени

Форма П-5 утверждена Приказом Госкомстата от 05.12.2008 N 489.

Рубрика: Первичные документы

Акт списания основных средств предприятия

Акт списания основных средств предприятия

Типовая форма Акта списания основных средств утвержден Приказом Министерства финансов от 13.09.2016 № 818.

Рубрика: Первичные документы

Налоговая накладная неплательщику НДС

Налоговая накладная неплательщику НДС

Предлагаем шаблон и пример заполнения, корректировки сводной налоговой накладной

Рубрика: Первичные документы

Мемориальный ордер в Украине: заполнение

Мемориальный ордер в Украине: заполнение

Мемориальный ордер - это учётный документ, который указывает корреспонденцию счетов бухгалтерского учета, в которые должна быть записана операция.

Рубрика: Первичные документы

Товарно-транспортная накладная

Товарно-транспортная накладная

Предлагаем шаблон, пример товарно-транспортной накладной в Украине

Рубрика: Первичные документы

Личная карточка работника в Украине

Личная карточка работника в Украине

Типовая форма № П-2 «Личная карточка работника», утверждена приказом Госкомстата Украины № 489. Предлагаем шаблон справки

Рубрика: Первичные документы

Расходная накладная поставщика в Украине

Расходная накладная поставщика в Украине

Расходная накладная - это первичный документ поставщика, подтверждающий факт передачи товарно-материальных ценностей от поставщика к покупателю.

Рубрика: Первичные документы

Кассовая книга в Украине: ведение

Кассовая книга в Украине: ведение

Кассовая книга является обязательной на предприятии при условии проведения наличных операции. РРО не заменяет ведения кассовой книги

Рубрика: Первичные документы

Акт введения в эксплуатацию основных средств

Акт введения в эксплуатацию основных средств

Типовая форма ввода в эксплуатацию основных средств утверждена Приказом Министерства финансов Украины от 13.09.2016 г. №818.

Рубрика: Первичные документы

Приказ (распоряжение) о прекращении трудового договора

Приказ (распоряжение) о прекращении трудового договора

Типовая форма утверждена Приказом Госкомстата 05.12.2008 N 489

Рубрика: Первичные документы

Инвойс: заполнение документа в Украине

Инвойс: заполнение документа в Украине

Предлагаем шаблон и пример заполнения документа инвойс

Рубрика: Первичные документы

Доверенность на получение товарно-материальных ценностей

Доверенность на получение товарно-материальных ценностей

Предлагаем бланк и образец заполнения доверенности на получение товарно-материальных ценностей (ТМЦ)

Рубрика: Первичные документы

Акт списания материалов на предприятии

Акт списания материалов на предприятии

Здесь Вы можете скачать Типовую форма №3-2 Акта списания материалов:

Рубрика: Первичные документы

Акт выполненных работ в Украине

Акт выполненных работ в Украине

Предлагаем бланк, пример заполнения Акта выполненных работ (предоставленных услуг), который является первичным документом

Рубрика: Первичные документы